KICKBOXARE I RANDIGT.




Ikväll är bebisen vildare än vildast och föresten inte bara ikväll utan
hela dagen idag har varit en kickboxnings match inne i magen.
Mysigt men lite smått läskigt ibland när det känns sjukt mycket.
Vänja sig var det ja men det är inte det lättaste trotts att det pågått
ett tag nu. Och mer och mer blir det hela tiden. Ska hoppa i säng snart
så då börjas det nog ännu mera igen. Den gillar verkligen att böka runt
just när jag vill somna. Ville kika vad en auktion på tradera gick för så
har inte hamna i säng än. Tänkte att om de inte blir så där värst högt bud
så vore den ju fin att buda hem. Men nej det gick lite väl högt där på slutet
så det får vara för den här gången. Så under tiden var jag tvungen att pyssla
med något och de råka bara bli bebiskläder haha. Lindex hade visst lagt
upp ännu lite mera nyheter på nätet. Man kan ju börja undra om jag gillar
randigt. Nej nu ska jag hoppa ner i sängen. Jimmy sover sen flera timmar
då han också börjar jobba igen tidigt i morgon bitti och ska upp innan fyra.
Halsbrännan börja för kvällen nu också så får ta mig ett piller innan jag
kryper under täcket. Ska försöka komma ihåg att ta en magbild i morgon
och lägga in lite bilder på datorn. Lördagen är ju knappt nämnd än.
Sov gott!


Foto:Lindex.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0