FÖRKYLD NU OCKSÅ.

Usch är det inte de ena så äre det andra.
Är helt färdig, slut, trött, matt all energi är borta.
Vamt så himlade varmt och jag som absolut inte alls
har mått dåligt HELA våren och början på sommaren har
faktiskt peppar peppar haft några någelunda dagar och
vad händer då? Jo jag går och blir förkyld! Tack för den.
Det behöver jag ju verkligen som knappt kan få i mig något
annars och som knappt orkar med dagarna ändå.
Sitter här med en otroligt jobbig hosta, är hes och halsen
tjock än så länge gör den inte ont men det andra räcker
till mer än väl eftersom det är så varmt också.
Igår kväll gick det inte att somna, bara hosta och hosta men
va hjälpte det plus att jag hade halsbränna på det också.
Så roligt så! Så jag är trött idag, jätte trött och det är varmt!

Blää va jag är less nu varför kan jag inte få må bra för.
Får man äta vilken hostmedicin som helst när man är gravid?
Någon av er som vet, i så fall får ni gärna dela med er.
Jag har hört att blir man "sjuk" så tar de mycket längre tid
att bli av med det när man är gravid.. hoppas verkligen att
de inte stämmer på mig. Näsan är täppt nästan jämt och har varit
sen jag blev gravid så de underlättar ju heller inte riktigt när
man har hosta och är tjock i halsen.
Dem säger att de ska bli regn i morgon och på lördag, 
det ska bli underbart... Förlåt alla er som gillar värmen men
just idag/nu så är den och jag inte så bra kompisar.
 
Så just nu längtar jag till lördag em då är det semester och ledigt
i tre hela veckor. Vare sig jag är sjuk eller inte så ska det bli skönt.
En del planerat så klart men att bara få vara jag en stund de var inte igår.
Men hoppas ändå att förkylningen går över snabbt så man
kan bli lite mer människa igen.
Ska bli spännande och se hur det går med illamåendet och spyorna.
Tror inte dem kommer försvinna utan jag kommer nog få
stå ut med dem hela tiden dock ibland mer ibland mindre skulle jag tro.
Men bara inte det sitter i och är som det tidigare varit resterande månader.
Det hoppas jag verkligen att jag slipper.
Så idag hade varit en bra dag om jag nu inte var så förkyld.


Hittade en gammal sparad blid på datorn,
många söta saker på den där bilden.

Foto:Google.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0