HALVA TIDEN HAR GÅTT.

Just idag är det 50% avklarat 50% kvar av graviditeten.
I alla fall om man går efter mätaren till vänster.
Halva tiden, helt sjukt när man tänker efter.
Har jag verkligen varit gravid så länge.
Underbart att de inte är såå lång tid kvar ändå.
Hade gärna haft våran sötsak här redan nu men den som
väntar på något gott....

Mycket kvar innan han får komma, suck.
Butiken, boende m.m.m.m.m. allt gör mig snurrig.
Vill inte tänka på det men jag måste ju.
Hur sjutton ska man göra med allt.
Pust, varför ska allt vara så svårt och besvärligt.

Igår var vi till pappa, började dagen med att må rätt bra.
Men efter att ha varit vaken några timmar och vädret var
mer och mer tråkigt så börja jag må mer och mer dåligt.
Åt lite och suck de kom upp på en gång.
Åkte till pappa, åt lite igen för jag va så sjukt hungrig och
hade noll energi.. å suck allt kom upp igen.
Vila vila och vilade.. kikade lite i mina gamla bebis lådor
från jag var liten men orken försvann.
Tog fram spjälsängen och kika hur den såg ut.
Tror den kommer funka jätte bra så vi behöver nog inte
köpa någon ny i alla fall.
Dags för middag och den fick otroligt nog vara kvar.
Men jag var inte så mycket piggare för det så på kvällningen
åkte vi hem igen för vila i soffan framför tvn.
Sen sov jag mer än gott hela natten och var inte alls
sugen på att gå upp för att jobba idag.


Vill ha sak från BRIO. Kommer passa super till vår skrutt sen.

Foto:Google.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0