KLÄDER FRÅN ELLOS.

Kikade mailen precis och hade fått från ellos.
Nyheter och erbjudanden som vanligt.
Fast för en gångs skull så såg jag något sött jag ville
kika mera på. Var lite nya bebiskläder i shoppen i alla fall mot
vad jag tidigare sätt och det fanns några gobitar måste jag säga.
Har ingen aning om kvalite och liknande på deras barnkläder men
de borde väl hålla och vara fina den lilla stund han kommer
behöva ha dem, växer ju ur allt ganska fort ändå när dem är små.
Älskar stjärnor så overallen fick många plus i kanten.




Neutrala och fina färger och har faktiskt inget än i svart
grått eller vitt. Så kanske borde införskaffa lite neutralt också.
Söta var dem i alla fall och skruttisen lär ha en overall eller två.
Han kommer ju växa också och behöva större eftersom.
Tror han anar att jag kikar lite på saker till honom för de buffas
lite nu och då.. ibland ordentliga sparkar eller slag.
En liten vilde är va han är våran skrutt.

Foto:ellos.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0