LÖRDAG.

Jimmy är inne hos grannen vägg i vägg och kikar film.
Själv gav jag upp nyss och gick in till oss.. är hungrig
har halsbränna och busen i min mage vill verkligen inte sova
utan lever om som bara den.
Så då hamna jag här för att fördriva tiden medans jag försöker
stoppa något i magen som lindrar hungern.
De har spänt och haft sig hela dagen idag, vart lite orolig där ett
tag då jag tyckte de gjorde förbaskat ont och de gav aldrig upp
utan kom tillbaka lite nu och då.
Men de är väl antagligen våran lilla stjärna som ligger lite konstigt
idag, han har väl bestämt sig för att klämma till nån närv eller
sparka extra mycket så det ska göra ont på mig.
Helst av allt ungefär på samma ställen heeeela tiden.
Han växer väl och har växtvärk haha.
Nej men skönt är det inte hoppas de inte blir lika i morgon.
Är nästan lite obehagligt men han växer ju så då borde väl
jag göra detsamma antar jag.

Vi har i vilket fall varit in och beställt vagnen idag.
Det blev en emmaljunga city cross som vi har sagt från början.
Med city korg till så han inte blir blöt av all snö i vinter.
Svårt de där med färg och allt men jag är helt hundra på att
vi valde rätt. De kändes faktiskt mycket bättre med denna
än de vi har kikat på innan.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0