MAMMAS ÄLSKLING.

Känns sjukt konstigt att skriva mamma eftersom jag nog inte
riktigt fattat att jag kommer bli det. Men jag älskart!
Skrutten sparkar mer och mer men jag har inte riktigt
vant mig vid det ännu så det känns lite smått konstigt fortfarande.
Och kanske lite obehagligt också men så glad att känna av att
han verkligen är där inne och har det bra.
Något som också gör att jag är säker på att han har det bra är
detta jädra illamående och alla spyor.
Har haft en jäklig dag och inte mycket har fått stanna kvar.
Lite dricka och frukt det är vad våran pojk verkar godkänna.
Frukt går alltid bra, peppar peppar så det fortsätter jag äta
men tänk om allt annat också gick ner och fick vara kvar.
Det vore så underbart...
Som pappa sa här om dagen, tänk va med mat du kommer äta
till jul sen.. vräka i dig allt de där du inte kunnat äta innan.
Haha jag kommer ju rulla fram i så fall, tur magsäcken har krympt
rejält. Äter jag nu vilket jag så klart gör (fast de kommer ofta upp)
så är det aldrig tills jag är mätt för de är ingen ide.
De får mig bara att må mer illa och får besöka toan.
Så jag lär ju ha krympt min magsäck en hel del så här långt.
Innan var frukosten underbar, åt massor och behövde det för
att klara av och orka dagen. Nu är det en macka högst och
något drickbart vad beror på hur jag mår när jag vaknar
mer än så går icke.
Sen är det samma sak igen två timmar senare.
Det är det enda som brukar funka nu när jag mår lite bättre.
Vissar dagar går inte det heller men allt som oftast så får jag ha det kvar.
I övrigt vad som brukar funka beror på dag och hur jag mår.
Men alla dem där andra 11-12 veckorna tidigare då funka inget alls.
Verkligen inget alls, helt sjukt att jag överlevt alla dem där dagarna
veckorna och månaderna. Fattar inte hur.




Kommentarer
Postat av: Sara

Tänk så mycket man kan längta efter någon man aldrig ens träffat eller känner! Jag hoppas de här månaderna går fort nu så jag snart får se världens sötaste kille! :)

2011-06-23 @ 13:51:14
URL: http://brus.blogg.se/
Postat av: Sara

Tänk så mycket man kan längta efter någon man aldrig ens träffat eller känner! Jag hoppas de här månaderna går fort nu så jag snart får se världens sötaste kille! :)

2011-06-23 @ 14:20:37
URL: http://brus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0