NAMN.

Eftersom det nu är en pojke som bor i min mage kan vi
ju lägga de där med tjej namn åt sidan lite grann.
Kan ju vara bra att ha ett i reserv i fall de nu skulle komma
ut en tjej ändå men de tror jag väl ändå inte.

Vi har fortfarande samma tre namn som jag skrivit tidigare.
Med mellannamn och efternamn kommer de se ut så här:

Theo Evert Eriksson
Alwin Evert Eriksson
Melwin Evert Eriksson

Hmm inte lätt inte. Kanske lägger till ett namn till som
mellannamn men de har vi inte bestämt ännu.
Vi har ju lite tid på oss att klura och bestämma.
Nästan 5 månader.
Och med tre förnamn på lager borde ju ett passa när han
väljer att kika ut sen.
Frågan är vilken variant som är våran favorit.
Mamma röstade för Theo igår.... Det gillade hon bäst.
De har vi ju haft längst också, ända sen vi träffades.
Så vem vet det kanske blir en liten Theo bus som kommer ut.

Kanske ska tillägga att Evert är efter Jimmys farfar.
Han betyder väldigt mycket för honom och eftersom de är en
pojk vi ska få så ska självklart hans namn ges vidare till våran lill grabb.



Foto:google.se

Kommentarer
Postat av: Therese & fröna

Jag röstar för Theo Jan Evert Eriksson =)Behöver väl inte motivera namntillägget va ;P

2011-06-09 @ 22:33:04
URL: http://sorkboet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0