SER NI NÅGON SKILLNAD.



Lånade spegeln i snittkylen i torsdags och fotade magen lite.
Ser ni någon skillnad, börjar den bli rundare?
Jag ser inte så mycket själv, nog för att jag tycker jag växer nu
men inte lika fort som folket runt omkring mig säger.
Jimmy tycker jag är riktigt rund om magen nu och visst kan jag
hålla med men det beror en del på vad jag har på mig också
tror jag. I vissa kläder känns och syns det inte mycket alls
och i andra ser magen ut som en fotboll haha.
Men nog ser det väl mer ut som en bebismage än en "tjockis"
mage nu i alla fall. Tidigare har jag mest kännt mig fluffig och "tjock".
Hade en kund här om dagen som hade hört via rykten att jag
var gravid... och när hon börja prata med mig om det så kom
kommentaren du är ju inte rund alls, de syns inte att du är gravid.
Hmm tänkte jag då, brukar jag alltid ha sån här mage.
Eller så var det bara hon som hade dålig syn ;)
Undrar hur det kommer kännas sen när magen verkligen är stor.
Nu är ju ingenting mot vad som komma skall.

För mitt eget minnes skull.. bilderna är från vecka 19.

Foto:Loveelliii.


Kommentarer
Postat av: Sara

En riktig bebismage. Längtar tills han är på utsidan! :)

2011-06-14 @ 23:34:22
URL: http://brus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0