SHOPPING HOS CIA`S.



När jag ändå håller på så tänkte jag visa vad jag köpte hos Cia´s
för någon vecka sen när jag var in och fotade lite åt henne.
Hon fick precis den innanför dörren så den var alldeles färsk.
En lite mer höstig tröja kanske men funkar fint redan nu på kvällarna.
Speciellt sen de inte varit så varmt än. Fanns i flera färger och jag
valde en mörk blå. Tänkte ta den svarta och ångrar mig nog lite
men jag tror de blir bra de där också. Tror nog jag kan ha den lite
i höst sen också för den var rätt stor och töjbar runt magen.
Jag hoppas i alla fall för den va riktigt skön.
Om inte annat så får den väl ligga i garderoben sen
till i jul för då bör väl magen ha krympt en hel del.
Priset var inte så faligt heller 199:- och jag fick den för 175:-.
Kommer från Rut m.fl dem har mycket fin fina kläder dem.


Svart vit mörkblå ljusgrå och rost. Färgerna vart himla svåra att fånga på bild.

Foto:Loveelliii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0