SMÅ BUFFAR.

Har börjat känna av små buffar från insidan nu.
Antar att de är vilden som antingen sparkar eller slår med
händerna mot mig där på insidan.
Kände det första i lördags under bröllopsmiddagen, nämde det
för Jimmy men tänkte inte så mycket mer på det.
Va vet jag de har ju kunnat vara vad som helst.
Men när de nu fortsätter dyka upp lite nu och då och lite
varje dag så måste det vara han som busar.
Mest är det på kvällarna precis innan man ska gå och sova.
Men också nån gång under dagen när jag sitter still på jobbet.

Barnmorskan sa att undertiden vi var där var han duktig på
att sparka och slåss mot mig. Kände inget av det men de
såg vi ju på skärmen. Många fötter med ordentlig sats mot "väggen".

Hoppas det inte dröjer allt för länge för än Jimmy me kan känna
av det. Men för att jag inte ska bli blåslagen så kan skruttis få
ta det lite lugnt med sin mamma. Hon vill inte både spy må
illa och va blå om magen.

Nu ska jag hoppa i säng, öppnar 8 i morgon.. Jäsp.
Skolavslutning och hoppas de kommer en del folk så det är
värt att vara där den där extra tiden.
Kommer bli en låååång dag så lillen där inne i magen
snälla var snäll i morgon så jag inte behöver må så där
hemskt illa tack det skulle underlätta en hel del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0