THUN´S.

Det blev en tripp till Thun´s igår några timmar mitt på dagen.
Jimmy och jag åkte själva och det var rätt kul att bara gå där
vi två och spana runt lite.
Var en del folk där fast det var så varmt och fint väder.
Dock mest äldre tanter och farbröder men också nån enstaka barnfamilj.
Var lite halv hängig då förkylningen satt fart igår men tog det lugnt
och vilade till och från.
Förstår inte att jag ska bli så snurrig när man är någonstrans.
Vad beror det på tro? Spelar ingen roll om jag hinkar i mig vatten
och försöker få i mig något sött eller mättande. Blir lika ändå.

Hittade i alla fall en del fina saker, mycket som kanske hade kunnat
köpas men som inte hamna i vagnen. Blev lite besviken tyckte det hade
blivit sämre där sen när jag var dit sist. Även fast dem hade gjort
det större men mycket var inte alls lika billigt längre.
Mycket inredning vilket var kul men inte så mycket måste ha saker.
Hittade en sååå fin skål i porslin som jag spanat efter länge men
den kom inte med hem igår heller. Tror jag börjar bli snål på gamla dar.
Fanns en hel del barnkläder som var fina men inte så mycket till de
minsta bebisarna som jag hade för mig. Inte som passar i höst i varje fall.
Men inte så konstigt då det är juni och så klart är inte höstens hemma än.
Blev en sparkis till lillen i alla fall, en blå och vit med lite sjö tema från name it.
Och så ett par små strumpor som jag inte kunde låta bli och kosta bara 10kr.

Jimmy köpte två par skor, inte direkt någe billigare men han behöver ha så lika bra.
Sen blev det en kortärmad skjorta i svart och vitt till honom också.
Jag köpte ett linne med spets nertill och ett annat längre med lite volang
och grejer på. Inte det lättaste att beskriva men de kom från VeroModa i alla fall.
Sen blev det lite små saker bara som hårspännen sollotion och en slev till köket.
Och så det obligatoriska godiset till hemfärden, surt och salt så klart!



Sparkisen som numera ligger och väntar på skrutt.
79kr på Thun´s 100kr ord pris..

Foto:name it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0