DRÖMMAR OCH IDÈER II.


Sovrums dags... Tapet med mönstret här över bakom sängen och
resten av väggarna... tada vita! Eller kanske den där andra ljusa
nyansen i fondtapeten. På golvet ska de vara en varm och mysig
matta gärna brun eller kanske beige. Och golvet då de höll jag ju
på att glömma nu. Dem ska vara vita eller kanske den där snygga
lite ljusare bruna som brukar finnas att köpa. Sak samma.
Detaljerna ska gå i vitt brunt silver och grått plus lite lite svart.
Mycket lyktor så man kan få till en mys pys belysning och så någon
snygg lampa i taket samt en i fönstret och en på byrån.
Ett par tavlor måste det också bo där. Några som bilden över
kanske eller liknande och så några med foton i, svart vita med
vita gammaldagsa ramar så klart. Hänger ni me? förstår ni lika
bra som jag hur bilden i min skalle ser ut haha. Det skulle i vilket
fall bli toksnyggt de är jag helt säker på.. Står fortfarande med en
etta men som sagt de är drömma jag gör just nu. Man får faktiskt.
Höll på att glömma, man måste ha en spegel också. En stor sak
som ska vara vit och som finns på bild längre ner i bloggen.

Foto:Bilder från google.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0