OM DET KUNDE BLI PÅSK SNART ÄNDÅ.

Jag har aldrig riktigt varit något för påsken.
Men i år längtar jag mer än någonsin dit.
Kan det kanske vara för att jag är ledig då, ialla fall ledig några dagar.
Vi ska åka till Jönköping en av dagarna, annars bara vara hemma och ha det bra.
Sara kommer hem i påsk och det gör det hela ännu bättre.
Men mest av allt så längtar jag dit för att
jag vet själv att jag kommer slappna av mer då.
Jag kommer vara ledig och verkligen ta vara på
och njuta av att först jobba som en tok och sen få
vila vila vila och bara umgås med min fina.
Snälla kan inte den här månaden få gå fort. Jätte fort, så vi är där snart.
Vid påsken och ledigheten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0