KAN DET INTE BLI VÅR SNART.

Trött trött trött trött trött orkar jag skriva ordet igen.
Jag skulle så gärna vilja åka iväg några dagar med
min underbara sambo och bara vara någonstgans.
Kan till och med tänka mig att åka så långt som hem
till pappa och inte göra ett skit. Bara sitta i soffan och
pussas och ta härliga promenader.
Hmm men de funkar inte riktigt i praktiken hur ska de
då kunna säljas något i butiken.
Nej de är bara stå ut och vila när man inte jobbar.
Det borde ju faktiskt inte hålla i allt för länge.
Så fort solen är framme känns det bättre och snart
är det ju faktiskt vår och då går allt lättare.
Ska inte klaga, livet kunde inte bli bättre egentligen.
Nu ska jag prata klart med min fina vän Sara sen blir
det sängen och sova... Invänta mannen som kommer
hem om alldeles för många timmar, suck!
Men när han väl är hemma då jädrar ska jag hålla
fast honom hårt och sova gott. Natti natt!



Foto:BlomsterDesign.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0