MITT LILLA HUVUD BARA SNURRAR.

Det verkar inte vara så många som läser vad jag skriver
och de är väl tur de, haha. Eftersom jag inte är så duktig på
att hålla den uppdaterad. Butiksbloggen kommer liksom lite före.
Men eftersom jag är helt säker på att de kommer bli ändring
på det framöver så får ni ha lite tålamod med mig.

Just nu är det mycket som snurrar i mitt lilla huvud.
MYCKET MYCKET MYCKET. Men de är väl så det ska
vara har jag hört av dem som vet.

Några få timmar kvar på jobbet sen har jag helg.
I alla fall tills i morgon då jag ska ha hem blommor till butiken
och kommer måsta jobba ett tag mitt på dagen.
Men va gör väl de om hundra år, man får väl ta de som de är.
Så idag efter jobbet hoppas jag på att vi ska åka ut en sväng.
Till Uppsala och kika lite.. men vi får väl se vad sambon säger om de.
Om jag har tur så tycker han samma som mig.
Och i kväll ska vi säkert träffa Kevin och Nattan, de skulle inte
förvåna mig.. Men de är bara trevligt.
Kanske vi vågar bjuda hem dem idag, igår hade Jimmy "hoppat över"
att städa så vi ville inte utsätta dem för att komma upp haha.


På tal om Uppsala och shopping så vore den där spegeln helt
underbar att äga, den är såååå fin och den är vit!
Ännu en sak att lägga på önskelistan till kommande händelser.
Men vad jag önskar mig mest (i födelsedagspresent) de kommer senare.

Foto:jysk.se

Kommentarer
Postat av: Therese & fröna

retsticka :P

2011-03-05 @ 20:36:39
URL: http://sorkboet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0