ÄNNU EN VECKA 18.

Då kör vi på ännu en vecka 18 eftersom barnmorskan
på ultraljudet trodde att vi var i vecka 17 i stället för 18
när vi var dit förra veckan.
Så tada, idag gick vi in i vecka 18. Dagen har varit rätt okej
förutom att frukosten kom upp och att jag varit lite illamående.
Dock inte värsta slaget så det är skönt.
Mycke av att jag mår hängigt nu beror på förkylningen.
Den sitter mest i halsen, gör den tjock och lite ond på
kvällarna och nätterna. Men på dagarna har jag inte ont alls.
Underligt värre. Men tjock i den är jag verkligen.
Om jag inte vore förkyld nu så tror jag nog att jag hade
mått ganska så skapligt ändå.

Idag har det fixats inför morgondagens student.
Mycket jobb är det och svårt att inte stressa men jag tycker
jag klarat det rätt bra idag ändå.
Värre kommer det nog bli i morgon med mycket kunder som
har bråttom och vill ha blommor.
Så därför ska jag hoppa i säng nu så man får vila sig lite.
Ska öppna en timme tidigare så kunderna hinner iväg i tid.

Nattinatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0