LITE KOM IHÅG FÖR MIG SJÄLV.

Vill ha, behöver ha, måste ha....

Skrutts rum ska i alla fall gå i grönt vitt och beige eller grå.
Tror vi. Eller om jag får bestämma så kommer de nog bli så.
Har många idéer på hur man skulle kunna göra.
Tar vi inte reda på vad de är i magen så vill jag ha de så
neutralt som möjligt så man bara kan slänga in lite blått eller
rosa sen när h*n väl är ute hos oss.



Vill ha en grön matta också, helst en med bilbana på.
Men den måste gå i rätt färger haha inrednings nörd japp!
Längtar tills vi kan flytta och börja inreda och göra om.
Längtar ännu mer till skrutt är ute.. har gått 15 veckor
och vill redan att h*n ska vara här.
Bara allt går bra, fy känner mig så nojig. De får verkligen
inte hända dig något.. vi vill ju ha dig!


Foto:Egent kollage från Ikea och Jysk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0