MÅSTE BÖRJA BAKA LITE.


Kom just på att det börjar dra ihop sig för att baka lite.
Är ju inte alls sugen på de.. men kan kanske bli.
Annars får min snälla pappa rycka ut. Han är bra på de.

Är inte långt till födelsedagen nu, shit va tiden går fort.
Känner inte för att fylla år men man måste väl.
Undrar vad man ska slänga ihop för något?
Är så sugen på smörgåstårta också så kan kanske bli en.
För de vore ju smaskigt eller hur.

Ett par sorters kakor, en morotskaka, en tårta och så en
liten nää stor smörgåstårta. Nu blev jag fattig igen.
-Älskling jag lånar ditt bankkort och går och handlar! haha

Kommer nog bli bra till slut. Påminn mig om att göra alla
dem där gosakerna nu bara tack!



Foto:google.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0