PASSATEN BOR I LULEÅ.

Höll på och glömma vad jag gjorde igår.
Stolt tjej sålde sin passat igår kväll... den bor numera
i... tada.. Luleå. Golfen flytta till Haparanda och passaten
till Luleå. Nästan så dem kan åka och hälsa på varandra.
Jimmy fick ett samtal från killen igår em att han var sugen
på den och påväg upp mot Stockholm så han undra om han
kunde komma och kolla på den påvägen hem till Luleå.
Eftersom man kära sambo jobba em så fick jag lösa
problemet själv och med lite hjälp från pappa.
Efter jobbet åkte vi hem till pappa där bilen stod och
plocka ur den och grejade.
Sen kom Thomas som han hette och han ville ha den!
Wiiii.. överlycklig Elli fick bilen såld. Och för mer än
jag hade hoppats på. Så de kan man inte alls
klaga på. Så nu är min kära upt på väg om inte
redan framme i norrland och vid sitt nya hem med sina
nya ägare. Tror den kommer få det bra, han va riktigt
trevlig och verkar vara riktigt pedantisk så den kommer
nog bli ompysslad de är jag säker på.
Men de känns lite tomt att inte äga en bil längre.
Men jag har ju v70in och 745an med gubben fast han
står som ägare på dem så tillhör dem här och med även mig.



Foto:Loveelliii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0