FULL RULLE OCH ÄR LITE PIGGARE.

Det har varit lite dåligt med tid för både mig själv och bloggen
på ett bra tag nu. Fy så slut jag känner mig hela tiden.
Slutade med pillerna igen, jag håller på och bli knäpp av dem.
Jag blir svimfärdig, yr och vimsig. Känns som jag går på droger
eller nåt, i alla fall blir jag inte mig själv. Fm är hemska, vet
knappt hur jag ska överleva dem när jag går på piller.
Inte nog med det så har jag spytt lika mycket ändå och de
är ju vad dem ska motverka eftersom dem sätter sig i skallen
på mig i stället för att gå ut i kroppen.
Men i alla fall så är det andra dagen utan idag, får se hur
fortsättningen går. Ska ändå hämta ut nya i morgon i fall att
jag måste ha dem igen ändå.
Är lite rädd att jag ska börja må skit igen, har hänt förr.
Mår i för sig fortfarande illa och så men inte alls i samma
mängd som jag gjort tidigare.
Verkar verkligen vara fram och tillbaka med det här illamåendet.
Suck suck suck, kan de inte bara ge sig helt nu snälla.
Måste ha en bra vecka, är så rädd att de kommer tillbaka
igen. De där sjukt jobbiga som jag inte orkar med att leva med.
Att må illa ibland går jag med på men att leva som jag
gjort dem sista 10 veckorna de går bara inte. Då ger jag upp.
Nu på onsdag är det student, jag får inte stressa vilket inte
går att undvika den dagen. Icke bra och jag får bara inte ha
en hemsk dag då. På lördag morgon ska vi åka bil till Karlstad
och gå på bröllop, min kusins. Då måste jag må bra hur ska de
annars gå att både åka och spendera dagen i en kyrka och på
en bröllopsfest. Trodde väl aldrig att illamåendet och spyorna
skulle sitta kvar till vecka 18.
Men som sagt alla är vi olika och jag hade tydligen oturen med mig.

Lite negativa ord från trötta lilla mig så här precis innan läggdags.
I morgon är det påt igen och göra massa studentbuketter.
Ska försöka lägga in ett lite possitivare inlägg i morgon om jag hinner.

Förresten så ska vi på ultraljud i nästa vecka igen om jag inte
skrivit det tidigare, jag längtar.
Och hoppas verkligen att bebis har växt som det ska så det
inte blir några problem. Du måste ju vara frisk och mår bra
våran lilla skruttis. Du var ju det sist och du måste fortsätta vara det.

Natti natt alla söta rara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0