EN VANLIG TORSDAG.

Eftersom jag har stressat så sjukt mycket senaste dagarna
så grejade jag lite på jobbet igår mitt på dagen.
För att slippa gå tidigare idag och göra dem där måstena.
Sen tog jag min lediga dag och var jätte ledig.
Åkte med älsklingen i lastbilen till natten.
Behövde verkligen de där me sitta still och göra ingenting.
Får inte stressa men de är så svårt att låta bli.

Jimmy säger till mig hela tiden men svårt att bryta vanor.
Hade de i alla fall mysigt i volvon och kul att åka med
igen va ett tag sedan genom att man inte mått så bra.
Så idag är jag lite mör, fast de är jag i för sig varje fm.
Varesig jag har sovit 12 8 eller 5 timmar.

Idag känns det i magen också och i brösten.
Satan så brösten värkte när jag vakna i morse.
Tyckte de inte händer så mycket med magen den verkar
stå still i växandet. Men idag känns de som de har hänt saker.
Eller så är det bara jag som inbillar mig. Tycker den är hårdare
och lite rundare idag. Eller så är de för att jag har en tajtare
tunika på mig idag.... eller förresten hade ju en lika här om dagen.
Kanske ska börja mäta magen lite och se om den bli rundare eller inte.


Jag och Tindris i januari i år.

Foto:Loveelliii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0