VILL VI VETA ELLER INTE?

De snurrar i skallen när de gäller att ta reda på
vad som bor i magen eller inte. Vet varken ut eller in och
nu måste vi verkligen bestämma oss hur vi vill ha det.
Kan dem inte se för att jag bär på en vilde då
är det helt enkelt meningen....
Men om det inte är så då, hur ska vi göra!
Jag vill veta men ändå inte.. och samma gäller Jimmy.
Ena vännen säger ta inte reda på och andra säger ni
måste ju ta reda på vad det är för något.
Som pappa sa igår, de bestämmer ingen annan än ni
själva hur ni vill göra.. de är erat barn och ni som ska
bestämma. Men de är inte det lättaste valet.
Vi måste ha bestämt till ikväll, måste.
Annars kommer vi sitta och vela i morgon och då
kommer jag bli ännu mer nervös än vad jag redan är.
Ska bli så spännande men är samtidigt lite nervös och rädd.
Tänk om det inte är som det ska vara... men jo de måste
det ju, klart de är så dåligt som jag mår och mått så
banne mig ska bebisen vara friskt och kry.

Går in i vecka 18 i morgon och vi ska på ultraljud.


Fick den här boken av familjen Berglund i födelsedags present.

Foto:Google.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0