EN BEBIS.....

Tiden går så sjukt fort så jag hänger inte med alls.
Hinner ingenting och det är väl kanske inte så konstigt.
Men är man van att hinna massor och aldrig sitta still så
är det en grym omställning kan jag säga.
Är så mycket jag vill göra, vill hinna, bör göra
och måste göra.. Men när hur var ... Ja ni förstår.
Har ett hus att packa upp, massor som fortfarande är i
kartonger men jag hinner inte. Får leta mig fram i allt
när det är något man ska ha och det börjar göra mig tokig.
Jag vill ha ordning och reda om inte annan någelunda.
Men men, förhoppningsvis kanske jag får det snart.
Jimmy börjar jobba på onsdag och då har jag mera "tid"
själv hemma med Theo om de gör att jag hinner mer det
vet jag inte men jag har i alla fall något att pyssal med
om jag känner mig ensam i det stora huset.
Tur jag har Theo att sniffa på för hua mig vad jag kommer
tycka det är ensamt och tomt här hemma i det stora sen.


Foto:Sara och Annah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0