HEM LJUVA HEM.



Hade inte tänkt lägga ut några bilder på huset för än vi fick nycklarna
men kunde inte låta blir nu efter ett antal frågor om huset.
Så tada här är det.. Fast bara bilder från utsidan då insidan inte är
så  mycket att visa.. Kan visa mina ideér om hur det ska göras om
där inne sen i stället haha. Utsidan har jag självklart ideér om också.
Någon som är förvånad? På måndag är det vårt och sen är det bara
gå omkring och inspektera.. Känns helt overkligt. Och jag har så
mycket inspiration och skulle vilja sätta tänderna i det redan idag.
Men nej skrutt får kika ut först så jag kan röra mig och kanske komma
ner på golv och upp i tak utan att ta kål på mig själv.
Tänk nu kan vi ta hem vagnen och "alla" skrutts saker.. Inte för att han
har så många än.. Men sängen kan ställas på plats och bäddas i! Mys!
Ååååå kan det bli måndag nu? Kommer nog ingen skrutt i helgen...
Han ville nog bara retas lite med mig dem senaste dagarna <3
Förresten så står vår "nya" soffa i garaget redan, hämta den i onsdags.
Så nu kan inte Jimmy klaga på vår soffa längre, nu har han den han
velat ha så länge. Hörn, högt ryggstöd, svart och pluffsig.. och skinn.
Den var faktiskt jätte fin så jag klagar inte. Min gamla ikea soffa åker
ner på "undervåningen" i gillestugan framför öppna spisen.

Foto:Loveelliii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0