JULKLAPPAR.

Sitter och funderar vad man ska köpa i julklapp till folk i år.
Jag kommer garanterat inte ha någon större lust och ork att
åka och trängas med folk i stan i år. De ska vara en endaste
gång om de är kris men annars ska nog min kärlek slippa åka
och julshoppa med familjen. I stället blir det nog att klicka hem
grejer från nätet. Mycket smidigare men enklare vet jag inte då
det finns alldeles för mycket roliga shoppar och saker man vill ha.
Hittade en ny favorit när jag letade klockor idag nämligen
Balders Hage. Har hört talas om de tidigare genom bloggar men
har aldrig varit in på sidan själv. Och idag blev garanterat inte
sista gången jag går in där. Kolla så fina saker....




Foto:Balders Hage.

Kommentarer
Postat av: Therese & fröna

Skönt att det är fler än jag som surfar runt och kikar möjliga klappar redan nu :D

2011-10-03 @ 20:06:08
URL: http://sorkboet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0