NU ÄR HUSET VÅRAT.

Idag har vi eller jag... hämtat nycklarna till huset.
Till vårat nya hem. Jimmy jobbade så jag fick ta hand om de själv.
Efter åkte pappa och jag dit och spanade runt lite.
Mamma kom också och inspekterade eftersom hon aldrig
varit dit innan. Är alldeles för mycket jag vill ha gjort på en
gång där hemma men bara inse fakta att jag får tagga ner och
ta en sak i taget när tid och ork finns. Vi har ju gjort om lägenheten
till såå mycket bättre och även butiken så bara ge sig till tåls så
kommer nog huset bli mer hemtrevligt också.
Med våra saker där inne och med en bebis så blir det nog ett hem ändå.
Bara något rum blir klart så ser man i alla fall tanken och framtiden.
Bilstolen och skötbordet står där inne nu, känns lite konstigt men såå
bra för nu vill jag ha honom här hos oss.. Jag vill kunna röra på mig
och göra något.. Och ännu mera vill jag träffa honom nu!

Idag har jag mått bättre än igår i alla fall men skrutt har levt
om som en galning i magen. Sen eftermiddagen börja så är det
sammandragningar/förvärkar om och om igen. Sen fyra tiden så
är det såå jädra ihållande så jag kan knappt gå stå eller sitta.
AAjjjjjjJJJJJ! säger jag bara. Trycker och spänner nere i ryggen också.
Kom ut nu BEBIS!

Aaa just det går in i vecka 40 idag en vecka kvar till beräknat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0