OM DU KUNDE KOMMA NU ÄNDÅ.

Jag är så lessssssssssssssssssssssssssssssssss.
Mår så illa, spyr, yr, huvudvärk och är allmänt hängig.
Bebis kom ut nu jag är så trött på att inte må bra och
vara mig själv. De trycker spänner och som ilar till och bränner
i min stackars mage och i fogarna...
Jag vill vara orka vara jag om dagarna, orka vara glad och
orka allt de där jag skulle vilja göra och vet att jag måste.
Men de går inte, känner mig bara sur och otrevlig.
Men kan som inte göra något åt de, de är inte så lätt att vara
höggravid och glad när man mår skit.
Om nån timme åker vi till mamma, slippa laga mat ska bli så
himla skönt eftersom jag vet att jag knappt kommer att få i
mig någon ändå och orkar inte stå vid spisen eftersom jag inte
ens orkar gå till och från köket idag.
Gu så jag klagar men jag får faktiskt de idag och alla andra
dagar med om de är så. Jag älskar att vara gravid men jag
älskar inte alla smärtor och allt illamående som följt med på vägen.


Kommentarer
Postat av: Therese

prata med BM och undersök möjligheterna till igångsättning!!!

2011-10-02 @ 17:47:27
URL: http://sorkboet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0