VILKEN HELG.

Ja jag säger då de. I lördags var vi till stan efter att jag hade
jobbat klart och handlade lite nödvändigheter inför skrutts ankomst.
Man vet ju aldrig om man orkar åka in något mer innan de är dags.
De kändes redan för jobbigt för att åka och shoppa och inte tala
om att komma in och ut ur bilen och sitta skönt.
Kom i alla fall hem med present till Viggo som fyller om några
veckor, några små saker till skruttisen, lite andra nödvändiga ha
saker som hamna i städskåpet tills dem behövs, nyaste nr av
bästa inredningstidningen (har inte ens bläddrat i den än!), mat
och så hmm varsin mobil!!! Så det kan gå... Jag skulle förlänga mitt
abonnemang så min kom med hem på köpet och Jimmy skulle lämna
in sin på lagning för andra gången eftersom hans vibrator lagt av igen.
Men de sluta med att han lämna in sin, böt abbonemang och fick
med sig en telefon hem han också. Så nu kan man inte säga att
vi är utan mobiler i alla fall haha. Dock kan jag inte änvända min
gamla längre då de är mindre sim kort i den nya. Otroligt dumt
och onödigt måste jag säga men de finns väl nån bra anledning
till det också antar jag.

Å så igår då, ja då mådde jag skit dåligt hela jädra dagen.
Fy farao.. Sprang till toan några gånger eftersom va jag än åt
så ville det inte vara kvar.. Och sån illamående smak i munnen
så jag kunde spy bara av den. Har nog inte mått så illa sen de
va som värst alla dem där månaderna. Fick ha kvar middagen
men kände mig inte speciellt mycket bättre för de. Vi var även
iväg och kikade på hus igår så vi får väl se hur de blir med det.
En visning kvar i morgon så sen är det väl bara klura och fundera.
Så hur de blir med de får väl framtiden utvisa. Pappa och Inger
var med och kikade och även Jimmys pappa... Så pappa och Inger
följde med upp hem sen på fika och pratade en hel del hus.
Hade slängt ihop en morotskaka till kaffet. Oj så jag saknar att
baka... Men när man inte kan äta de är de inte roligt. Dock tog jag
en liten bit som fick vara kvar men de va inte långt borta.
Måste baka mera snart... Saknar det massor! Får blir av nu när
jag är hemma mera snart. Annah lär ju ha något gott att äta på
nu när hon ska börja jobba ;)

Kommentarer
Postat av: Annah - Livet som tvåbarnsmamma

Hahahaha tänkte precis skriva det, mooorotskaka!! Fan vad gott!! Så såg jag sista raderna, perfekt! ;)

2011-10-12 @ 23:27:57
URL: http://carpeannah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0