VECKANS HEM.

Börjar med något nytt för att ladda inspirations batterierna lite.
Nämligen veckans hem.. För att jag själv och kanske ni också
ska få fylla på i idé förrådet. Jag känner att jag är i stort behov av
det just nu när allt går väldigt tungt och är mer eller mindre jobbigt.
Allt som oftast kommer de nog bli bilder från Alvhem men ibland
kanske de de kommer någon överraskning från annat håll också.
Först ut är en lägenhet 3 rum och kök som jag inte skulle säga nej till.
Obs! Varning för många bilder ;)










Foto:Alvhem.

Kommentarer
Postat av: Annah - Livet som tvåbarnsmamma

Men alltså, är dessa hem sponsrade av ikea?

Det är ju samma möbler överallt hahaha

2011-10-12 @ 23:43:24
URL: http://carpeannah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0