DET HÄNDER SAKER.

Jag hänger knappt med.... lägenheten är uppe i ännu högre höjder nu.
Och än verkar det inte vara slut. En femte vill ha den till varje pris!
Så hon ska komma och kolla i morgon och höjde redan på telefon
men de avvaktar vi med tills hon sätt den antagligen i morgon.
Nuvarande är 20.000 högre än utgångspriset! 20.000!!!!
Ja tror jag drömmer, nog visste jag att den var fin allt men att så
många så gärna vill ha min lägenhet.. Underbart!
Jimmy ska ringa alla och försöka få tag på dem så dem vet vad som
händer.. Men lägger tjejen i morgon de budet hon sa på telefon så
tvivlar jag att de kommer höjas något mera. Men man vet ju aldrig.
Jag klagar då inte om jag får ännu mera för den... Lycka!
Jag tror jag ska fira lite och köpa mig något fint på köpis i eftermiddag.
De är jag helt klart värd!



Foto:Loveelliii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0