FÖRLOSSNINGS BESÖK.

Hade bara butiken öppen nån timme i slutet på dagen idag.
Vi har nämligen varit på ackis idag och studerat förlossningsavdelningen
med föräldragruppen. Så nu har man varit där och sätt hur det ser ut.
Kändes lite konstigt, va ska vi göra där inne liksom.
Har nog inte fattat att jag ska dit och föda en bebis än haha.
Va ju skönt att veta lite hur de ser ut där inne i alla fall och vart de är.

Annars då, jodå har besökt toaletten några gånger idag. Bläääää.
Har mått så hemskt nästan hela dagen och så fort jag ätit så har de
kommit upp igen.. Enda jag väl fått behållt är frukosten och en macka
när vi var i stan men mer än så är det inte.
Har en må illa smak i munnen som får mig att vilja spy bara av den.
Har väl aldrig kännt något liknande nån gång, den här är helt ny.
Ska de börja igen, de där värsta? De får det bara inte hur ska jag orka
sista tiden då... Suck jag blir så deprimerad, jag kommer verkligen inte
få må helt bra på hela graviditeten.. Ni som inte har mått dåligt ni ska
vara sjukt tacksamma för de här är inte roligt alls inte ens på ett hörn.

Ska hoppa ner i sängen nu, är så trött inga krafter alls kvar.
Pappa kommer som vanligt i morgon, de bästa med fredagar. Sällskap!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0