KAN NÅGON BERÄTTA FÖR MIG HUR DE HÄR HÄNGER IHOP...


Enda sen i morse har jag mått någelunda okej. Mitt på dagen sådär
börja jag känna mig lite hungrig och mer illamående så jag testade ta en
smörgås. Den gick ner men jag kände mig fortfarande likadan...
Våga inte stoppa i mig för mycket eftersom jag mådde illa och har
ingen lust att få upp de igen. Så tog de lite lungt och drack mycket
vatten i stället. Nu på eftermiddagen är jag fortfarande hungrig.
Intog lunchen nyss men när den var slut! är jag fortfarande hungrig.
Men tro inte att lillamåendet har släppt, nej nej de har jag så klart kvar.
Men samtidigt som jag känner mig hungrig fortfarande så känner jag
mig mätt, proppmätt och får halsbränna...

Så för att sammanfatta de hela så är jag mätt + hungrig + mår illa
+ har halsbränna och så lägger vi till lite huvudvärk på de....
Och som vanligt numera när jag ätit så sätter skruttisen igång och far
runt i magen så jag mår ännu sämre av de.
Inte konstigt att man känner sig bra matt och orkeslös och så less på att
inte må så där som vanligt, så som jag mådde för en sådär 7 månader sedan.
Men "bara" högst 80 dagar kvar nu (om jag räknar med hur mycket man
får/kan gå över tiden) sen så borde väl den här biten släppa och
sömnlöshet och allt de sätta in i stället. Men hellre de, då är ju
ändå våran lilla guldklimp här hos oss....
<3


Så här ska de tydligen se ut i magen i vecka 32 och de är på måndag
de. Ser ut som bebis har de lite trångt där inne. Inte konstigt de
känns som en ångvält drar fram när han rör på sig.

Foto:Google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0