KLÄDER TILL MAMMAN.

Undrar om jag kan ha den här:


Eller den här:


Eller varför inte den här:


Alla kommer från Cia´s och jag är sugen på något nytt!
Något jag känner mig fin i och som jag passar i och kan ha.
I lördags när vi åkte till Valbo svängde vi in på en snabb shopping
eftersom vi bara hade 30min på oss innan dem stängde.
Blev den där koftan från VeroModa som jag spanat på.
Den är varm och stor, ritkigt mysig och passar i höst/vinter
både med och utan gravidmage. Under en jacka så man slipper
frysa när de är kallt ute och man inte kan dra igen jackan.
Blev en ny BH också och så en body och en tröja till skrutt.
Det var vad som hans med innan dem skulle stänga.
Men bättre de än ingen shopping alls.
Så kanske skulle ta ett besök hos Cia på onsdag när jag är
ledig.. har några timmar innan vi ska iväg till Gimo igen.

Foto:Cia´s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0