MILJÖGÅRDEN.

Lägger ordrar till butiken inför höst och jul.
Så svårt så hemskt jobbigt.. de brukar aldrig vara jobbigt annars.
Men nu är jag helt snurrig vimsig vet ingenting..
Allt tar hundra år och de är inte likt mig.
Men så är jag så fruktansvärt yr också, yr och illamående så de
kanske gör de hela värre för mig. Anar nästan de i alla fall.
Har miljoner med måsten men ingen ork att ta tag i dem. Blääää!

När jag ändå kikade på ordern från miljögården så måste jag
bara visa vad jag hittade för fina möbler. Vill ha!



Foto:Miljögården.

Kommentarer
Postat av: Therese

Du får passa på att köpa hem saker du spanat på till blivande hus innan det är för sent ;)

2011-09-15 @ 14:47:36
URL: http://sorkboet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0