VECKA 32 IDAG.

Men utan magbild för jag tycker inte att de är speciellt stor skillnad
på den sen förra veckan. Kanske att den är lite större högre upp
men de säger nog inte så mycket på en bild.
Däremot så lever bebis om mera högre upp nu. Känns bra nog
sådär under brösten om ni hänger med vad jag menar.
Den rör sig som vanligt massor där inne och jag har rätt svårt
att somna och sova på nätterna. Förkylning till tusen också så
det underlättar inte de hela speciellt mycket. Vissa nätter har jag
börjat med att sova sittandes i sängen men hur skönt är de då?
Nog för att jag kan andas bättre då men aj så ont de gör i nacken.
Så efter två tre timmar så brukar jag hamna liggandes i sängen igen.

Igår hade vi visning på lägenheten, två gånger. Inte planerat men efter
att dem första varit förbi hörde andra av sig och ville komma dem också.
Så dem kom på stört eftersom vi bestämde att åka till pappa på eftermiddagen
i stället för att sitta hemma då det inte blev något ett års kalas för vår del.
Som sagt vore ju dumt att smitta ner alla och speciellt barnen.
Så nu har vi TRE som alla vill ha lägenheten.
Ska ringa runt och prata med dem och kolla i fall någon kan tänkas
lägga ett högre bud på den. Om inte så får vi kolla när dem vill flytta in
och sen välja utifrån de vem vi vill ska köpa. Vad som är bäst för oss.
Mycket hänger på vart vi ska bo också, var till banken idag och de va
helt otroligt nog possitiva till våra tankar. Hade galet mycket pirr i magen
när vi gick dit för sist vart jag så irriterad på dem haha.
Men de gick bra! Så nu ska vi spana på och så får vi se hur de slutar.
Vart vi än ska bo så snurrar inredningstankarna i min skalle.
Otippat eller hur? Vart vi än hamnar så måste man ju inreda och någonstans
kommer vi ju hamna så sant som de är sagt. Vart är en annan sak.

Tror bebis också gillar inrednig eller i alla fall håller med sin mamma
för när jag nyss slog upp en sida på datorn så började de leva om igen.
Igen och igen. Underbart men ack så otrevligt ibland. Magen har som små
bulor här och där som går upp och ner och så känner man hur de stramar
och buffas till. Ibland ordentligt ibland lite mildare. De börjar nog bli trångt
om plats där inne. Lilla hjärtat kommer om högst 10 veckor.
"Bara" 8 kvar nu till beräknat.... 8!!!!!!!!!
Oj oj vi måste nog hitta vårat hem snart om jag ska hinna inreda de innan
du kommer! <3

På tal om magbild så hade jag ju faktiskt en sen i helgen som Jimmy tog
på mig så där fint utan en massa med kläder på. Så den kan jag bjuda på.
Översta från i helgen vecka 31 och understa från vecka 24. Skillnad?






Foto:Loveelliii.

Kommentarer
Postat av: Therese

Vilken liten mage =)

2011-09-05 @ 16:30:30
URL: http://sorkboet.blogg.se/
Postat av: Sara

Åhh, jag längtar tills han är här! Han kommer bli bortskämd med så mycket kärlek <3 PUSS min fina!

2011-09-05 @ 21:55:19
Postat av: BlomsterDesign/Elli

Ellis är tjockis! :D <3 / Jimmy.

2011-09-06 @ 12:45:10
URL: http://blomsterdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0