SJUKSTUGA.

Bläää va vi mår dåligt idag.. De började i lördags när Theo vakna vid ett på natten med kvällningar och ordentliga spyor plus att han va lös i magen. Mot kvällningen vart han bättre och vi tänkte inte så mycket mer på allt. Va mest glada att han kryat på sig.

I söndags va pappa och Inger här och igår va mamma och Erik här....
Igår kväll när dem åkte mådde jag pyton och de dröjde inte länge innan jag spydde som en tok. Vid 23 vakna Jimmy och mådde lika illa så inge jobb för honom och lika bra de för jag hade inte klarat av Theo själv idag. Jimmy mår någelunda idag men inte jag.. Jag har fått feber också och mår så illa har spytt igen nu på kvällen. Pappa ligger också nerbäddad.. Fy farao säger jag bara. Jag har nog spytt 15-20 gånger under de här dygnet.. Jag vill bli frisk nu.

Dagens Theo, rätt glad och nöjd fast mamma och pappa inte är så underhållande. Kan också meddela att Theo går i sin gåstol nu sakta men säkert framåt och ibland även lite bakåt.


Kommentarer
Postat av: Therese & fröna

Fy vad tråkigt med magsjuka :( Hoppas inte ni betalade möblerna med lite baciller ;) Krya på er!!

2012-04-10 @ 21:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0