ÅÅÅ JAG VET VAD JAG VILL.

Ååå jag har hittat en utbildning jag vill gå, vill vill vill. Stylistutbildning och i Uppsala. Åååå!!! Men hade jag haft 110.000kr som låg och skräpa så varför inte. Varför kan jag inte bara råka vinna de på en trisslott precis just nu. Deltid och med allt de jag vill lära mig mera om.... De jag vill jobba med, styla fota dekorera och inreda.
  • FÄRG OCH FORMLÄRA
  • INREDNING teoretisk och praktisk
  • MATERIALLÄRA
  • BELYSNINGSLÄRA
  • STILHISTORIA
  • FLORIST OCH TRÄDGÅRDSKUNSKAP
  • BILDLÄRA OCH SKISSTEKNIK
  • KUNDPSYKOLOGI
  • FOTOKUNSKAP
  • ENTREPRENÖRSKAP
  • OMVÄRLDSANALYS
  • MÖTE MED SAMARBETSPARTNERS - bygga nätverk
  • UTSTÄLLNINGAR där vi bygger upp miljöer med olika teman
  • BESÖK PÅ FACKMÄSSOR för trendspaning och kontaktskapande
  • PROVSTYLING av både privat och offentlig miljö
  • EXAMINATION - redovisning av projektarbetena
  • DIPLOMERINGSMIDDAG
I Uppsala en dag i veckan i ett år plus hemstudier.. Nu fick jag verkligen ont i magen, har bara hittat den här sortens utbildningar alldeles för långt bort. Å nu, nu har jag hittat den nära men billig va den inte. Suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0