BUTIKEN.

Butiken kommer vara stängd tillsvidare och de känns så skönt. Om allt går i lås ska de nämligen skrivas papper nästa vecka och de betyder att jag inte har lokalen och varulagret speciellt länge till. Så i lördags förra veckan var antagligen sista gången jag sålde varor till någon i min alldeles egna butik. Snyft. Får tårar i ögonen. Men något är desto mer positivt och underbart. Jag kan bara ägna mig åt Theo och att vara mamma. Visst jag kommer ha begravningar och bröllop bland annat men de är en helt annan sak. Inte samma press inte samma sak alls att göra de hemma ibland och att ha en lokal och butik. Så jag ska inte jobba i morgon, jag är ledig tillsammans med Jimmy hela helgen. Underlig känsla de har inte hänt alltför många gånger sen vi träffades. Vågar inte riktigt inse och gå ut med de här än. Väntar lite tills alla papper är påskrivna men sen sen ska jag njuta och lipa om vart annat.


Kommentarer
Postat av: Therese & fröna

underbart vemodigt och skönt förstår jag....

2012-02-18 @ 14:03:42
URL: http://sorkboet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0