LEKMER.

Hittat massor med roliga fina och snygga saker till Theo på lekmer. Spanar taklampa till hans rum men de går inge vidare. Vill egentligen ha färg och forms moln lampa i grönt och vitt men jag hittar den ingenstans. Vill ha skärmen och inte rislampan, den är fin den me men bara för att jag bestämt mig för skärmen så är de ingen som har den. Får kanske bli skärm till fönsterlampan i stället.

Finns en del fina uggle saker där också. Jag har varit såld på ugglor rätt länge nu men inte hittat några fina prylar men nu verkar de va tok poppis med ugglor så nu ser man dem överallt. Min kusins lilla kille hade en rygga som jag fastna pladask för så vi kanske blir tvugna att härma och köpa en vi också. Zebran skulle ju också gå men ugglan är aningens närmare hjärtat.


Kommentarer
Postat av: Therese & fröna

Badleksakerna är poppis hos Tias =) bodyn hade vi som t-shirt och har precis sålt den på tradera ;( Tias har gröna moln gardiner, vimplar och lampa, hihi Måste säga att du har bra smak :-D

2012-02-13 @ 13:12:48
URL: http://sorkboet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0