OJ VILKEN NATT.

Theo va fly förbannad mellan 19 och 20 igår kväll.. Sen tok slockna han i min famn, satt med honom säkert en timme sen lag jag honom i vagnen som stod i hallen och han fortsatte sova! Och sova! Och sova! Jag va helt säker på att han skulle vakna efter nån timme men icke. Rulla in vagnen i vårt sovrum när jag lag mig sådär mitt i natten (va självklart inte ett dugg trött själv) och den lilla rackarn sov till kl 6. Utan att vilja varken ha ny blöja eller mat där i mellan. Snacka om förvånad mamma. Synd att inte jag kunde sova lika länge bara. Nu är se matning och sen ska vi ligga och mysa ner oss i sängen... Blir otroligt förvånad om han somnar igen, vilket han brukar efter morgon matningen. Men mysa är skönt de me, mamman vill gärna inte gå upp riktigt än.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0