PÅ BESÖK I HÅKMARK.

Där va de absolut ingen snö alls.. Haha. Man hade lätt kunna gömma en bil bakom snö högarna. Kul att se vinter! De är bra mycket snö inne i Umeå också men där ute va de rekord. Vi var förbi där en sväng på em igår och hälsa på. Tindra som är ett år äldre än Theo hjälpte gärna till och vagga honom i bilstolen.. Tror hon tyckte de va spännande med bäbis. Eftersom hon ska bli storasyster i sommar så va de ett himla bra tecken. Efter besöket där for vi till min mormor och åt middag och fikade.. Mamma bor där när vi är upp så hon och mormor hade bakar så de bjöds de på, inte tokigt med nybakt till fikat. Första gången min mormor fick se sitt barnbarnsbarn också och jag tror han charmade henne med sina skratt <3 de såg så ut i alla fall. I morgon innan vi åket hem ska de fotas en hel del. Måste ha lite bilder med oss hem på oss alla fyra (Theo jag min mamma och min mormor och självklart Theo och min mormor)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0