TANKAR.

Usch nu får jag så där ont i magen igen, panik!!!! De är så mycket tankar som tar upp mina dagar. Jag hinner ingenting jag som är van att hinna så mycket. Känns som jag ligger efter massor med allt, även sånt som inte alls är viktigt men sånt jag behöver göra för att vara jag och må bra. Sen de där viktiga de gör mig ännu mer i panik! Dagen började riktig bra med att Jimmy väckte mig med dörr klockan, lastbilen stod upplastad utanför huset och han tänkte komma hem och ha sin rast när han ändå körde i närheten. Lycka! Dagen började perfekt. Theo är riktigt mammig idag och vill inte vara ensam.. Han somnar i min famn och så fort jag lägger ner honom vaknar han och vill inte sluta gråta. Känner av min (tydligen igen) onda rygg när jag bär på honom länge så de är bara att sätta sig ner. Så resultatet blir - jag får inget gjort och de ger panik! Andas andas andas!


Kommentarer
Postat av: Therese & fröna

Mmmm tyvärr är det så :-( man vill så mycket och hinner så lite.... Det som är viktigt är att komma ihåg att de är små så kort tid... Huset kommer ni ha länge.... Fast jag vet.... Det är skitsvårt jag har fortfarande svårt att "tänka rätt".... KRAM!!

2012-01-18 @ 17:02:56
URL: http://sorkboet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0