FREDAGS UTFLYKT.

I fredags var Theo Jimmy jag och pappa ute och åkte en sväng. Först lämnade vi in caddyn i stan för byte av framruta sen åkte vi iväg till thuns. Det var så himla längesen jag var dit måste va minst ett och ett halvt år sedan. Fanns som vanligt alldeles för mycket som man ville ha.. Han inte ena kolla igenom allt, inrednings prylar fanns det massor av den här gången men jag han bara slänga blicken dit en kortis. Caddyn va klar i stan och vi behövde besikta den innan dem stängde så då fick thuns klara sig utan oss. Hittade lite kläder till både mig och Theo i alla fall.

Efter vi hade hämtar bilen och besiktat åkte vi iväg och gjorde lite andra ärenden runt om i stan och på em kom ett sms från Elin att Svea va född så då blev se ett stopp på Lindex som låg närmast innan vi åkte hem.

En mysig och trevlig dag med tre av mina absoluta favorit killar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0