UPP OCH HOPPA.

Trött mamma! Theo äter mat nu sen hoppas jag verkligen att han vill sova ett par timmar till. Jag orkar knappt hålla ögonen öppna. Känner inte riktigt att jag är utvilad och pigg än. Pappan vakna som vanligt inte ens när Theo grina och väckte mig så upp och hoppa va de ja.. Men i morgon då är de han som tar matningarna på natten/morgonen så de så. Har vaknat kl 4 5 i tre veckor nu så jag borde få förtjäna sov morgon i morgon. Även om jag först måste väcka Jimmy för att han inte vaknar av Theo så kan de va värt de. Theo har verkligen börjat men en dum ovana.. Vaknar han efter 6 känns de mer okej men 4 5? Tur han somnar om nån timme till ibland och tur att han är världens goaste unge.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0