6 MÅNADERS SPRUTA.

Vi började dagen med besök på bvc i Gimo. 6 månaders koll + sprutor. Theo är 6 mån och tre veckor på ett ungefär och väger nu 7860g och är 70,5 cm lång och huvud måttet är 45,6. Tänk så stor vår lille kille är. För sex veckor sen visa vågen 6820g och va 66,5cm huvudet 44cm. Han fick godkänt på läkarkollen och sprutan gick rätt bra han vart arg vid sticken men sen blev han glad igen. Skönt! När vi kom hem gick vi på promenad med Emelie och Livia. När vi varit borta nån timme så gick vi hem till dem och satt i trädgården lite.. Då började de, arg ledsen förbannad Theo. Inget hjälpte. Spela ingen roll om han va hos mig eller inte.. Om han åt eller låg i vagnen. Promenaden hem kändes som en evighet. Sen vi kom hem har han varit så kinkig. Feber varm svettig och vill bara vara hos oss. Sovit mest och mellan de gnytt lite i våran famn. Söta lilla skrutten. Får se hur natten kommer bli. Hoppas hoppas vi får sova lite i alla fall och att han är piggare i morgon.


Kommentarer
Postat av: Therese & fröna

Jag har hela tiden tyckt att Theo är sån liten skrutt =) så nu var jag tvungen att gå tillbaka och kolla Tias mått... Han vägde 7900 men var visserligen bara 67 tror jag det stod... Tänk vad fort man glömmer <3

2012-05-23 @ 08:26:03
URL: http://sorkboet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0