NED RÄKNING PÅGÅR.

Nu dröjer de inte många timmar tills första riktiga värken började för ett år sedan. Ett helt år och den här mamman kommer knappt kunna sova i natt, inte somna i alla fall. Tänker bara på hur de va för ett år sedan. Att Jimmy kom hem kl 03 från jobbet att jag vakna vid 04 av vad jag trodde va förvärkar igen! Så som de hade varit senaste veckorna. Men vid 06 insåg jag att de inte var bara längre utan på riktig. Vid 08 tiden berätta jag för Jimmy som vart helt ställd stackarn han va ju tok trött. Efter att ha jobbat med beg blommor en sväng mellan värkarna så va de dags att åka till förlossningen och dit kom vi vid 16. 23.38 föddes sen världens finaste lilla kille. Förstår fortfarande inte riktigt att han är min/vår. Allt känns som igår och samtidigt så overkligt! <3 och i morgon är de din födelsedag din 1 års dag och vi ska göra allt för att den ska bli så mysig och fin som de bara går. Mamma och pappa älskar dig Theo <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0