SJUKSTUGA.SE.

För Theo började de nån gång förra veckan med mitt minne just nu minns jag inte vilken dag.. Och jag fick de i tisdags. Igår kväll va nog toppen, man hade helt klart kunnat koka kaffe på min kropp. Satan så varm jag va. Kändes som att jag flöt bort. Och tre dagar med den förfärligaste huvudvärken ever. Idag mindre huvudvärk och mindre feber, men en tok förkyld Theo fortfarande som inte är nöjd med speciellt mycket. Usch och fy för att vara sjuka och för att inte kunna vila och ta igen sig så man blir frisk nån gång. De funkar liksom inte med en liten hängig gosse hemma. I morgon och lördag blir de jobb. Hoppas verkligen jag är frisk och orkar me. Nu ska vi ta en liten lur och hoppas vakna ännu piggare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0