FÖRSTA STEGEN.

Igår måndag tog Theo sina första steg på egen hand. Jag låg i soffan och han stod mellan mig och vardagsrums bordet. Jag trodde inte jag såg rätt när han kom mot mig nåt steg utan att hålla i sig. Men jag tänkte inte så mycket mer på de. Jag inbilla mig nog. Sen gjorde han samma sak en gång till och då förstod jag att jag faktiskt hade sätt rätt. Provade ställa honom mitt på golvet så han bara luta sig mot mina ben och sen knata han fem sex steg innan han satt sig på rumpan och va överlycklig. Han bara skratta och skratta. Han gjorde om samma sak igår flera gånger och när Jimmy kom hem visade Theo honom också vad han kunde. Passande nog hade jag Jimmy i telefon när Theo tog dem där första fem sex stegen. Än tränar han så inga spontana släppa och gå förutom när han står mot mig. Men de dröjer nog inte så länge innan han knatar på lite själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0