VILL SOVA.

Theo är en riktig natt uggla idag. Han somna vid åtta som vanligt men vaknade vid halv tio igen och grina. Jimmy hoppa i säng vid 21 och vi skoja lite fint att Theo säkert skulle vakna under dem tio minuterna jag skulle hämta mamma så han skulle måste vakna och ta honom han som ska upp strax före fyra.
Som sagt halv tio grina Theo och jag fick ta upp honom. Lag oss i vardagsrummet och han somna, strax före tio lag jag honom igen och han vakna lika ledsen. Aja bara ta med barnet. In i bilen och han somnar, hemma igen sov han gott medan jag bar in honom och lägger ner och han vaknar.
Till slut är de bara byta blöja ge lite mer välling och gå och lägga sig med honom.. Tror ni han har somnat?! Näää! Men men får väl försöka hålla mina ögon öppna till han äntligen sover. Hoppas de är snart. Jäspar!

Här är några bilder från idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0