KLOCKA.

Inte för att jag piffar till mig speciellt mycket för tillfället men på julafton upptäckte jag att varken min gamla jobb klocka (trasig och repig) eller min lite nyare hade något batteri när jag ville ha en på mig så klart. Hade tydligen hänt mycket med dem också medan de har hänt en hel del med mig. Har spanat på några andra ett tag och nämnde lite fint för Jimmy att jag ville ha en, så jag hoppas de kanske kan bli en nu på rean om vi har möjlighet att ta oss dit då jag lär må lite bättre först. Vågar mig inte ens utanför dörren just nu så känner inte direkt för att slåss med folk på rean i stan. Ska mycket ork till och en av dem lite bättre dagarna lär de vara för att ens ta ett besök på Ica. 
Här är några av spanen från guldfynd...
 
 
Theo säger att han också vill ha en klocka på sin arm precis som morfar har.. Den här har han spanat på.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0